Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 2 kwietnia 2017

Ciemno.... Bosko!!


Witam,zauważyłam że prawie ŻADNI MOMIOWCZIE I MOMIOWICZKI nie zakładają ciemnej skóry i zastanawiam się czemu?! zobaczcie jakie piękne kreacje z ciemną skórą wychodzą!!ja ogólnie polecam do ciemnej skóry (ciemnej skóry bo murzyn jest obraźliwe) założyć ciemne włosy najlepiej czarne bo pięknie wtedy wygląda nasza postać












To były tylko przykładowe kreacje dla dziewczyn



 A te były za to dla chłopaków
Więc morał taki że ciemna skóra jest  bardzo ładna w realu i w grach też , polecam zakładać!!
                           lifa4

2 komentarze:

  1. Ja mam dwa konta na momio. Na pierwszym mam jasną skórę i blond włosy, a po jakimś czasie założyłam sobie drugie i tak tam wygladam. BARDZO ŚLICZNIE!

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja nazwa to: Kladzia240604 i Fioonaa. Możesz mnie zaprosić. Naprawde ciemna skóra wygląda lepiej na momio niż jasna.! Zgadzam sie z tobą

    OdpowiedzUsuń

Warto przeczytać

Zamykam Starą Wersję Bloga

Najbardziej czytany post