Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 10 kwietnia 2017

Oszustka!! Zgłoś Ją!! Nie Daj Się Nabrać!!

Hey , JESTEM  MEGA ZŁA!! Ponieważ Jedna Bardzo Głu*** Momiowiczka Mnie Oszukała , Ale!! mam screena i wysłałam go tutaj żebyście nie dali się nabrać!! (zaraz wyśle do modów)więc tak
napisałam na chacie kto się wymieni?
ona napisała ja!!
oszukała mnie na koncie lifa4
i nie zdążyłam zrobić screenów D:
Ale moja zemsta była słodka zaprosiłam ją na moim tajemnym koncie I dałam jej ten prezent ale zrobiłam screeny!!
Ps. Polecam Zgłaszać : nowa mom


no i później zablokowała , ale zemsta jest słodka bo zdążyłam ją zgłosic
jeszcze raz apeluję żeby ją zgłaszać!!Ps. swój nick zamazałam bo to tajemne konto

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Warto przeczytać

Zamykam Starą Wersję Bloga

Najbardziej czytany post