Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 21 maja 2017

Czarna Lista/Złe Charaktery/Ten Post Cały Czas Jest Edytowany!

Czarna lista/Złe Charaktery
oleniakk -przywłaszcza sobie czyjeś edity,i kanał na yt (nie jej)
123456789------ - chcę twoje hasło bo da ci niby momio+ 
Lunaaa134 - chcę twoje hasło bo da ci niby momio+ 
martina vi - robi posty typu ,,dama czy wieśniaczka" i jak napiszesz wieśniaczka to cię obraża (nie ma gustu)
Zuzaja - proponuje że twoje konto,będzie twoim i jej kontem ,ale ona cię oszuka
angelina. - jeśli chłopak zrobi posta - ta pisze ,,jesteś chłopakiem,nic mnie nie obchodzisz" itp , jak chłopak napisze
,,ty mnie też nie obchodzisz" itp to ona napisze ,,głupek"
luizka new - przywłaszcza nie swoje edity
disnow blacki - tak ta słynna momiowiczka,dlatego bo na jej grupie,,króliczki dis" napisałam ,,xD" to na prywatnym napisała mi ,,nie proś już nigdy żebym dodała cię do mojej grupy/znaj bo jesteś nic nie warta"
wercia810 -
chcę twoje hasło bo da ci niby momio+
ciuszek EVER -
chcę twoje hasło bo da ci niby momio+

O co chodzi w tej liście?
Ta lista polega na tym że:będę tu wpisywała ,,złych momiowiczów" czyli oszustów itp.
UWAGA! Lista jest cały czas edytowana-jeśli znajdę jakiegoś oszusta , od razu tu napiszę jego nick i co zrobił!
a i niektórzy momiowicze mogli usunąć konta,więc jeśli nie możesz kogoś wyszukać to nie moja wina ;D

a i jeśli możesz wejdź na hastag #Wycinaneedity
bay bay thx za uwagę ^ lifa4 ^
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Warto przeczytać

Zamykam Starą Wersję Bloga

Najbardziej czytany post