Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 1 maja 2017

Nowa Seria !! ,,Ocenki , Poprawki , Cuda"

Hey a oto kolejna seria która polega na tym że: pod moim postem będę brała pierwsze 5/10 looków i będę je publicznie oceniać , post jest na moim profilu (na momio jestem lifa4 )
więc zacznijmy
Ten look stworzyła : JoasiaMarkowicz
obecnie ma : 48lvl
moja ocena: 7/10 bo nie mój styl , ale kolorki się mega komponują
Ten look stworzyła: LENA 87654321
obecnie ma:45 lvl
moja ocena: 10/10 look jest cudny WOW
Ten look stworzyła: milutka123
obecnie ma: 61lvl
moja ocena: look jest śliczny lecz brakuje mi tu jakiejś kurteczki , naszyjnika 8,5/10

Ten look stworzyła: Angela121
obecnie ma: 46 lvl
moja ocena : look jest ładny ale niema szału troszkę rzeczy bym zmieniła 6/10

Ten look stworzyła : Roki23
obecnie ma: 51lvl
moja ocena: Przepraszam ale look pusty , i buty kompletnie do niego nie pasują jak i makijaż :/ 5/10
 Ten look stworzyła : Zoella xoxo
obecnie ma: 60lvl
moja ocena: cudo jeden z najpiękniejszych looków , wszystko piknie dobrane!!
Ten look stworzyła: AdiAda2
obecnie ma: 64lvl
moja ocena: Look tak samo piękny jak poprzedni i to samo :D 10/10
Ten look stworzyła: justy star5
obecnie ma:47lvl
moja ocena: Look nie mój styl ,ale głównie ładne 7/10
Ten look stworzyła: Lily pop
obecnie ma: 36lvl
moja ocena:Moja ocena? hmm bez obrazy ale nic do sb nie pasuje 3/10
Ten look stworzyła: Domioo9
obecnie ma: 38lvl
moja ocena: Look ładny , szału nie ma ale jest ok :D 7/10




Podobał się ten post? mam nadzieję że tak. Looki oceniałam szczerze .Kiedy będą posty z tej serii? będą chodź raz w tygodniu bay bay ^^ lifa4






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Warto przeczytać

Zamykam Starą Wersję Bloga

Najbardziej czytany post