Łączna liczba wyświetleń

środa, 21 czerwca 2017

Losujemy/Oceniamy (nowa seria)

Hey mam pomysł na nową serię,polegającą na tym że losuję z zamkniętymi oczami ciuszki ,a potem oceniam jak to wygląda xD (boję się co wyjdzie)
Więc dziś losujemy:kolor skóry,ustawienie postaci,animo,bluzkę,spodnie,buty,makijaż,włosy,pirencing,torebkę,
szminkę,soczewki,tatuaż 
Co wyszło? to wyszło
wyszło o coś takiego xD moja ocena to tak... 5,5/10 xD
nie mój styl i te kozaki nie  pasują.Makijaż jest najbrzydszy który mam w garderobie może gdyby był inny to bym założyła.Tatuaż jest ale plecak go trochę zasłania
Metryczka
losowano: kolor skóry,ustawienie postaci,animo,bluzkę,spodnie,buty,makijaż,włosy,pirencing,torebkę,
szminkę,soczewki,tatuaż 
Moja ocena: 5,5/10
Założyła bym: NIE
pa pa koniec postu ^ lifa4 ^

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Warto przeczytać

Zamykam Starą Wersję Bloga

Najbardziej czytany post